След оптимизация на системите на НЗОК, пациенти и договорни партньори са обслужвани по-бързо
27/02/2024Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), съвместно с „Информационно обслужване“, извърши технологична оптимизация на наличните системи, което доведе до много по-качествено и бързо обслужване както на договорните партньори, така и на пациентите.
Всички налични база данни, с които работи НЗОК, са актуализирани до последните версии на производителя, а подобренията на софтуера позволяват много по-бързо обслужване на договорните партньори на касата при отчитането на техните дневни и месечни отчети. Тази технологична оптимизация доведе до изключително сериозно спестяване на финансови ресурси, които са необходими за поддръжка на лицензите на базата данни на НЗОК.
С цел максимална сигурност и защита на данните, бе изграден и резервен дейта център, в който се съхраняват всички налични данни за пациенти и договорни партньори.