jalba sre6tu lekar

От: R** Зададен на: 22/09/2010   Отговорен на: 23/09/2010

Въпрос

kade na parva instanciq da podam jalba sre6tu hirurg-izvar6il neka4estvena operqciq

Отговор

Уважаема г-жо Русинова, При нарушаване на правата на здравноосигурените лица, свързани с оказана медицинска и дентална помощ от лекари, лекари по дентална медицина или лечебни заведения за болнична помощ, сключили договор с НЗОК, гражданите имат право да подават писмени жалби до директора на съответната районна здравноосигурителна каса по местоживеене (РЗОК) или до Националната здравноосигурителна каса (НЗОК). За изясняване на фактите, изложени в жалбата, се назначава проверка ПО ДОКУМЕНТИ на изпълнителя на медицинска помощ или на лечебното заведение, като жалбоподателят задължително се уведомява за резултатите. Когато жалбата е свързана С КАЧЕСТВОТО НА ОКАЗАНАТА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ, може да се подаде жалба до районните центрове по здравеопазване (РЦЗ), които са структури към Министерството на здравеопазването (МЗ) или до Изпълнителната агенция "Медицински одит" към МЗ (на адрес: бул. ”Георги Софийски” № 3, София 1606).

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии