Направление

От: Х** Зададен на: 11/06/2009   Отговорен на: 12/06/2009

Въпрос

С направление от моя личен лекар отидох при хирург на преглед на 08 май и на 29 май. Сега ми се налага трети преглед от хирурга за същото заболяване. Трябва ли да взема ново направление от моя личен лекар или имам право на безплатен трети преглед с първото направление?

Отговор

Прегледът при специалист се извършва с издадено от общопрактикуващия(личния) лекар „Медицинско направление за консултация и съвместно лечение” бл..МЗ-НЗОК №3. Броят на вторичните прегледи се определят от специалиста в рамките на 45 дни от извършването на първичния преглед в зависимост от необходимостта на провежданото лечение. НЗОК заплаща на специалиста вторични посещения не повече от 50 на сто от общия брой на отчетените през месеца първични посещения.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии