Относно "Мамография на двете млечни жлези“ проекции.

От: Н** Б** Зададен на: 26.02.2025   Отговорен на: 28.02.2025

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Здравейте! Относно "Мамография на двете млечни жлези“ , когато се прави диагностика, ренген колко проекции плаща здравната каса? Аз съм диспансерна, оперирана съм от рак на гърдата и комисията желае два фаса или две проекции на гърда- млечна жлеза. Бъдете здрави!

Отговор

Определяща е диагнозата (МКБ-кодът на заболяването), от която лекарят от структурата за образна диагностика, приемащ пациента, преценява вида и обема на образното изследване, т.е. кои области да бъдат изследвани.
По въпроса относно броя на проекциите при едно рентгеново изследване - едно изследване (един код) се извършва с едно направление, независимо от броя на проекциите.
 
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии