Липса на отговор на запитване от 12.02

От: Ж** Д** Зададен на: 19.02.2025   Отговорен на: 20.02.2025

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Здравейте, Моля за отговор на запитването ми със заглавие "Отказ за приемане на медицинско (...)". Минаха 5 работни дни от потвърждението за регистрация в системата (не е упоменато, че срокът е инструктивен, ако е такъв), а не съм получила имейл, че запитването е било разгледано, нито виждам публикувано Ваше становище. Моля за обосновка, ако сте решили да не отговаряте изобщо. Благодаря.

Отговор

На Вашия въпрос, зададен на 12.02.2025 г., има публикуван отговор на 19.02.2025 година.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии