Протокол за получаване на лекарства

От: П** М** Зададен на: 17.02.2025   Отговорен на: 19.02.2025

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Здравейте, Издадения ми протокол № 24хххххххххх изтече на 14.01.2025 г. Предприела съм всички действия и на 14.01. посетих лекуващия ме хематолог във ВМА за изпращане на документи и издаване на нов протокол. До момента нямам информация издаден ли е и колко време ще отнеме разглеждането на документите. Миналия път ми се обадихте около две седмици след посещението ми при хематолога, сега мина повече от месец и за това се притеснявам. това са лекарства, които трябва да приемам непрекъснато.

Отговор

Може да проверите статуса  на издадения Ви  по електронен път протокол в информационната система на НЗОК чрез електронната услуга „Справка за статус на е-протокол за назначаване на лекарствените продукти, медицинските изделия и диетичните храни за специални медицински цели за домашно лечение на ЗОЛ“, достъпна на следния линк: https://reports.nhif.bg/
Справките се осъществяват чрез идентификатор на пациента и национален референтен номер на Е-протокола.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии