Превеждане на пациент

От: И** Д** Зададен на: 19.12.2024   Отговорен на: 23.12.2024

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

На Пациент приет по КП 56,се доказва на скенер ,че е с два счупени прешлена. От персонала на ЛЗ се твърди,че трябва да се пролежи полагаемите за КП 5 дни и след това да се потърси ортопед.Няма ли законен начин пациента да се преведе в друго ЛЗ,където има съответния специалист?

Отговор

Лечебното заведение за болнична помощ превежда пациент по КП, АПр и КПр за лечение към друго лечебно заведение за болнична помощ, когато в хода на лечебно-диагностичния процес установи, че не може да изпълни определени медицински дейности поради:
  1. промяна на приемната диагноза или настъпило усложнение, което лечебното заведение не може да лекува;
  2. възникнал проблем с медицинската апаратура и оборудване;
  3. липса на съответно квалифициран медицински персонал.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии