отправено запитване на 16.05.2024 г.

От: О** Н** Зададен на: 17/06/2024   Отговорен на: 18/06/2024

Въпрос

Здравейте на 16.05.2024 г. бях отправила запитване за моята внучка О.- А. Б. Г. Детето е родено в България на 20.10.2022г. /има български паспорт/ ЕГН на детето хххххххххх. Личната лекарка на майката М. О. Н.- Г. е д-р Мариела Димитрова Петрова, която е педиатър. След раждането на О. бяхме посетени от нея в къщи. В последствие разбрах, че детето вече не се води като неин пациент. Какво трябва да предприема, за да бъде детето неин пациент.

Отговор

При направена проверка в регистрите на НЗОК се установи, че лицето О- А. Г. ,считано от 23.11.2022 г., е регистрирано в пациентската листа на д-р Мариела Петрова Димитрова, РЗИ 2218111018, представляваща "ЕТ АПИМП Д-Р МАРИЕЛА ПЕТРОВА".

 

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии