ПРОВЕРКА НА ЛИЧЕН ЛЕКАР

От: Д** И** Зададен на: 11/06/2024   Отговорен на: 13/06/2024

Въпрос

Здравейте! Модул "Проверка на личен лекар" . След попълване на полетата код, ЕГН и избор на ЕГН от падащото меню се появява "Възникна системна грешка." съобщение и никаква информация. Моля посъветвайте как да се извърши въпросната проверка.

Отговор

Няма проблем в използването на справката „Проверка на личен лекар“. Опитайте да въведете отново данните си. В полето „вид“ въвеждате идентификатор: ЕГН, а цифрите на ЕГН - в полето по-долу.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии