100ххххххх
От: A** M** C** Зададен на: 28/05/2024 Отговорен на: 29/05/2024Въпрос
Къде мога да направя оплакване, тъй като вашите колеги просто изтриват имейлите ми с молба за помощ, без дори да четат! Държах S1 покритие за здравеопазване до 31.01.2024 г. и престанах, когато партньорът ми почина. Преди моя Sq плащах на НЗОК всеки месец и сега трябва да рестартирам покритието си. Изпратих имейл на много хора, но никой не ми помага и съм възрастен и от Великобритания, живея в България от 12 години. Номерът на личното ми местожителство е 100ххххххх/A. M.-C./дата на раждане 25.02.19хх г./ адрес: Улица Х, номер Х, С., хх47, П..
Отговор
Вашите писма, постъпили по електронната поща на НЗОК, са заведени в деловодната система и ще получите официален отговор от институцията.