Направление за хирург

От: З** З** Зададен на: 21/05/2024   Отговорен на: 27/05/2024

Въпрос

На 30 април бях на преглед при хирург след мамография и ехография с направление №25 от личен лекар, което беше до 19 май. Предстои ми биопсия, в края на юни, хирургът ми обясни, че трябва да взема същото направление №25 от личния лекар, за да ми оформи документите за интервенцията. Ще имам ли проблем с издаването на това направление от личния лекар?

Отговор

Направлението за консултация с хирург (с код на спeциалността 25), което е издал личният лекар, е валидно 30 календарни дни, вкл. денят на издаването му. С това направление Вие имате право на вторични прегледи при необходимост и по преценка на специалиста. Той определя колко вторични прегледа да извърши, като броят на прегледите се определя в рамките на 30 дни от извършването на първичния преглед при него, в зависимост от необходимостта на провежданото лечение. В случая личният лекар би могъл да издаде направление към хирург в края на м. юни.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии