Скъпоструващо изследване, което не се покрива от касата у нас

От: Б** Р** Зададен на: 07/05/2024   Отговорен на: 09/05/2024

Въпрос

Здравейте, преди месец и половина ми откриха рядка форма на рак на гърдата. Лекарят, който я откри каза, че в моят случай е следва да направя тест - oncotype dx или mamaprint. Един такъв тест струват между 5130 и 5700 лв... Какъв е редът за кандидатстване за отпускане на средства по касата за такива скъпоструващи изследвания? До тук ми се наложи сама да платя и ЯМР и биопсията, защото никой не пожела да ми даде направление за тях... Надявам се в този случай да получа някаква подкрепа... Благодаря

Отговор

НЗОК заплаща за ЯМР и за биопсия на различни органи, ако има издадено направление от лекар специалист. Касата не заплаща за посочените тестове.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии