Направление 7 за хоспитализация преди раждане

От: С** К** Зададен на: 12/04/2024   Отговорен на: 15/04/2024

Въпрос

1. Колко време преди ВТР следва да се издаде направление N 7 за хоспитализация? 2. Съществува ли определен часови диапазон, единствено в който следящият бременността АГ да има право да издава такова направление? Следящият бременността ми АГ ме уведоми, че приема бременни единствено между 09,00 и 10,00 ч., и след 10,00 ч. няма право да издава направление за хоспитализация. Вярно ли е това? Благодаря!

Отговор

Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури“ (бл. МЗ-НЗОК № 7) се издава по преценка на лекаря след преглед.  Към него се прилага амбулаторният лист от извършения преглед на пациента.
Направлението за хоспитализация има срок на валидност до 30 календарни дни от издаването му.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии