Процедура за коригиране на нивата на реимбурсацията на НЗОК на кардиологичните лекарства

От: R** A** Зададен на: 03/04/2024   Отговорен на: 10/04/2024

Въпрос

Необходимо ли е да посещавам ОПЛ само за да коригира в електронните рецепти повишените нива на реимбурсация от НЗОК на изписваните ми лекарства за кръвно съгласно съответното решение на НЗОК

Отговор

За повечето лекарства повишеното ниво на реимбурсация се отчита автоматично и не е необходимо подновяване на рецептите с дата от преди 1 април от страна на пациентите.
За лекарствата от 10 групи обаче е необходимо пациентите да посетят личния си лекар, за да се възползват от по-високото ниво на реимбурсация на лекарствените продукти.
Подробна информация по въпроса е публикувана на интернет страницата на НЗОК в рубрика „Новини“ от 01.04.2024 г.  – „НЗОК заплаща с повишено ниво на реимбурсиране лекарствени продукти за сърдечносъдови заболявания“.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии