Промяна на лични данни

От: Н** Г** Зададен на: 06/03/2024   Отговорен на: 20/03/2024

Въпрос

По какъв начин мога да декларирам променен адрес, телефон и имейл в НЗОК

Отговор

НЗОК не поддържа адреси на граждани, а медицинска информация. Може да уведомите общопрактикуващия лекар за новия си адрес, за да извърши корекция в софтуера си. Ако желаете в информационната система на НЗОК да фигурира актуалният Ви адрес, ще трябва да посетите РЗОК, за да извърши актуализацията.

В персонализираната информационна система на НЗОК, в меню „Профил“, чрез достъпване на хипервръзка „Редакция на лица за контакт и адрес за кореспонденция“, в меню „Адреси и лица за контакти“, може да добавите адрес.

 

 

 

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии