Сигнал срещу личен лекар

От: К** С** Зададен на: 26/02/2024   Отговорен на: 29/02/2024

Въпрос

Как мога да подам сигнал срещу личен лекар?От години не съм взимал каквото и да било направление,но когато отидох за пореден път със високо кръвно налягане и поисках направление за специалист ,той ми отказа. Имам и запис на разговора ни.Сега аз трябва да отида при специалист и ще трябва да си платя прегледа и изследванията,при положение,че съм ЗДРАВНО ОСИГУРЕН!

Отговор

Лекарят преценява необходимостта от консултация със специалист. Не стават ясни мотивите за отказа. Разбира се, всяко здравноосигурено лице има право да подаде жалба (в случая до директора на РЗОК, с която лекарят е сключил договор), ако смята че здравноосигурителните му права са нарушени.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии