отказ за направление при специалист

От: М** К** Зададен на: 26/02/2024   Отговорен на: 29/02/2024

Въпрос

Здравейте искам да попитам как и къде да подам сигнал на отказ на личен лекар за даване на направление. Казва ми се всеки път по моя преценка и детето ми се влоша с това нейното изказване по моя преценка ще дам направление. И разбира се за да не се влоши детето ми аз си плащам платен преглед защото тя не иска да ми дава направление а лекаря при когато ходя работи с здравна каса и ми казва че тя е длъжна да ми даде направление и няма право да ми отказва щом е за дете. Надявам се в най скоро време да получа отговор.Лек ден.

Отговор

Сигнал бихте могли да подадете лично или по пощата, до директора на съответната районна здравноосигурителна каса (РЗОК), с която личният лекар е сключил договор, като опишете всички обстоятелства по случая, напр. за остро състояние ли става дума, и приложите копия на медицинската документация, с която разполагате (амбулаторни листове от прегледите, и пр.) Адресите и телефоните за връзка на РЗОК са публикувани на сайта на НЗОК - в меню „РЗОК“.  

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии