Амбулаторен лист

От: В** И** Зададен на: 22/02/2024   Отговорен на: 29/02/2024

Въпрос

Здравейте, преди ден посетих дентален център за третиране на афта. Услугата е платена и заплатих на каса 35 лв, имам издадена касова бележка. Веднага след това ми бе предложен за подпис празен амбулаторен лист. След като отказах да го подпиша, попълниха съответните данни. Въпросът ми е, след като си патих за услугата, защо е необходимо да ми издават и амбулаторен лист? Задължително ли е да ми предоставят копие от него, защото такъв екземпляр беше ксерокопиран, след като попитах има ли копие за мен. Благодаря!

Отговор

Независимо от това дали лекарят има договор с НЗОК, при прегледа винаги се издава амбулаторен лист. При поискване той се предоставя на пациента.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии