Мога ли да ползвам направлението за повече от един специалист в рамките на 30 дни?

От: Т** К** Зададен на: 20/02/2024   Отговорен на: 23/02/2024

Въпрос

Здравейте, С издаването на последното електронно направление, личната лекарка ми обясни, че мога да го ползвам в срок от 30 дни, колкото пъти и при колкото специалисти имам нужда. Досега не бях срещала подобна информация и никъде из интернет не намирам потвърждение. Мога ли с едно направление в указания срок да отида на второ мнение при друг специалист? Благодаря

Отговор

Не може да отидете с едно и също направление, издадено от личния лекар, при различни лекари специалисти.
Медицинското направление за консултация или провеждане на съвместно лечение е валидно до 30 календарни дни от издаването му. Срокът на валидност включва деня, в който е издадено направлението. С това направление Вие имате право на вторични прегледи при необходимост и по преценка на лекаря специалист (на този, който е провел първичния преглед).
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии