Направление по генекологичен преглед

От: В** П** Зададен на: 16/01/2024   Отговорен на: 29/01/2024

Въпрос

Наскоро си взех направление за гинекологичен преглед и си записах час при д-р ххх ххх в СофияМед. По време на посещението, д-р ххх ме прегледа набързо, след което ми връчи бележка с инструкции да заплатя сумата на долния етаж. Очаквах, че цената няма да надхвърли 50 лева, но се оказа, че трябва да платя 65 лева за ултразвуков преглед (трансвагинален). Това ме наведе на въпроса: Защо прегледът с направление струва повече, отколкото платеният преглед, който е 60 лева и включва и ултразвуков преглед (трансвагинален)?

Отговор

Трансвагиналната ехография е включена в пакета на лекаря специалист по акушерство и гинекология, сключил договор с НЗОК, и Вие не заплащате за тази дейност.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии