Вторичен преглед

От: Т** Зададен на: 07/01/2024   Отговорен на: 09/01/2024

Въпрос

Здравейте ,посетих дерматолог, без направление и сега имам нужда от вторичен преглед. Въпроса ми е до колко дни от първия преглед трябва да се проведе ,за да заплатят сумата за вторичен преглед?

Отговор

При липса на медицинско направление за консултация или провеждане на съвместно лечение НЗОК не може да заплати вторичен преглед. На пациента е възможно да бъде издадено направление за първичен медицински преглед, на базата на което след това може да бъде извършен вторичен преглед,  в рамките на 30 дни от издаването на направлението.
Вторичният преглед при специалист от извънболничната медицинска помощ не може да бъде проведен от лекар, различен от този, направил първичния преглед.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии