Личен лекар

От: A** P** Зададен на: 05/01/2024   Отговорен на: 10/01/2024

Въпрос

Здравейте аз съм пациент на Г.Ж..Бих искала да подам сигнал за небрежно отношение към мен.Бях при него на преглед на ххх .след прегледа който се състоя с прослушване с стетоскоп установи че съм с остър бронхит.Както си му е реда ми исписа рецепта антибиотик и сироп за кашлица .Но състоянието ми не се подобрява а се влошава.А болничния ми истича в неделя трябва да съм на работа.И днес след 2ч чакане пред кабинета не ме прие за преглед а ми даде час за понеделник да съм идела за лкк комисия за удължаване на болничния.Възмутена съм от отношението на сестрата която е при него.Не може да има хора пред кабинета а тя да излиза и да заявава че работното време било свършило и не приемали повече пациент.Тя се държи много грубо и некомпетентно за медицинско лице.Аз не мога да планирам кога ще се разболея и кога ще се влоша.Бих искала да подам сигнал за некомпетентно и грубо отношение от нейна страна.Моля да ми кажете тел за връзка или адрес къде да подам жалбата

Отговор

За изясняване на обстоятелствата по случая може да подадете сигнал до районната здравноосигурителна каса.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии