Личен лекар
От: A** P** Зададен на: 05/01/2024 Отговорен на: 10/01/2024Въпрос
Здравейте аз съм пациент на Г.Ж..Бих искала да подам сигнал за небрежно отношение към мен.Бях при него на преглед на ххх .след прегледа който се състоя с прослушване с стетоскоп установи че съм с остър бронхит.Както си му е реда ми исписа рецепта антибиотик и сироп за кашлица .Но състоянието ми не се подобрява а се влошава.А болничния ми истича в неделя трябва да съм на работа.И днес след 2ч чакане пред кабинета не ме прие за преглед а ми даде час за понеделник да съм идела за лкк комисия за удължаване на болничния.Възмутена съм от отношението на сестрата която е при него.Не може да има хора пред кабинета а тя да излиза и да заявава че работното време било свършило и не приемали повече пациент.Тя се държи много грубо и некомпетентно за медицинско лице.Аз не мога да планирам кога ще се разболея и кога ще се влоша.Бих искала да подам сигнал за некомпетентно и грубо отношение от нейна страна.Моля да ми кажете тел за връзка или адрес къде да подам жалбата
Отговор
За изясняване на обстоятелствата по случая може да подадете сигнал до районната здравноосигурителна каса.