Електронно досие

От: В** Н** Зададен на: 21/12/2023   Отговорен на: 21/12/2023

Въпрос

След преглед на електронното си досие установих, че има извършени прегледи и назначени изследвания и процедури, на които аз никога не съм присъствал. Къде точно трябва да подам сигнал?

Отговор

В случай че установите несъответствие между информацията, която виждате в електронното си досие с УКД, и действително получената от Вас медицинска помощ, може да подадете писмена жалба в съответната районна здравноосигурителна каса (адресите на РЗОК са публикувани на сайта на НЗОК - www.nhif.bg - меню „Контакти“) или до НЗОК. Контролните органи на институцията ще извършат проверка и писмено ще Ви информират за резултатите от нея.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии