Заседание на национална комисия

От: И** Р** Зададен на: 17/12/2023   Отговорен на: 20/12/2023

Въпрос

Здравейте, Въпросът ми е свързан със следната ситуация. През ноември 2022 г. баща ми беше диагностициран със злокачествени образувания в костите (разсейки от карцином на гърдата, диагностициран и лекуван през 2008 г.). Последвалото лечение след ноември 2022 г. не доведе до положителен траен резултат и на 06.11.23 г. водещият му лекар входира молба до НЗОК за назначаване на лечение с нов препарат (Фулвестрант). След входирането на документа бяхме информирани, че до 1 месец трябва да получим отговор за одобрение или отказ на лечението. Отговор не последва. На 08.12.23 в офиса на РЗОК на ул. Х служител ни уведоми, че едномесечният срок за получаване на отговор не е актуален - случаят на баща ми ще бъде разглеждан на "национално ниво" и отговор трябва да се очаква след два месеца. Тъй като липсата на по-подробна информация е крайно притеснителна, а състоянието на баща ми се влошава, бих искала да задам следните въпроси: какъв е графикът на заседания на национални комисии? Каква е причината да не сме получили отговор досега? Бих искала да напомня, че в началото на август 2023 г. Националният съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти (НСЦРЛП) прие изменение на Наредба №11 от 17 октомври 2019 г., с което се актуализира Фармако-терапевтичното ръководство по медицинска онкология в частта "Карцином на гърдата при мъже“ - как това решение ще повлияе върху отговора на НЗОК за лечението на както на баща ми, така и на другите пациенти в подобно състояние? Разчитам на вашата бърза реакция и предварително благодаря за отговора ви.

Отговор

Информация относно статуса на Е-протоколите се предоставя от районната здравноосигурителна каса (РЗОК)  на здравноосигуреното лице, по посочен от него начин (по e-mail, телефон или на място в РЗОК).
За резултата от експертизата в НЗОК, РЗОК уведомява лицето в срок до 3 работни дни от датата на издаването на решението от НЗОК.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии