Направление за гинекология

От: Е** М** Зададен на: 13/12/2023   Отговорен на: 14/12/2023

Въпрос

Здравейте, налага ми се прегледи на гинеколог през 3 месеца. Колко пъти имам право на направление през годината

Отговор

Няма точно определен брой направления, които личният лекар може да издаде в рамките на календарната година. Лекарят преценява необходимостта от издаване на направление към специалист в зависимост от здравословното Ви състояние.
Направлението е валидно 30 календарни дни. Личният лекар може да Ви насочи към лекар специалист (към акушер-гинеколог), в зависимост от оплакванията. НЗОК заплаща различен брой вторични прегледи в зависимост от вида на прегледа. Специалистът преценява колко вторични прегледа да извърши, като за целта не е необходимо ново направление от личния лекар.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии