Личен лекар

От: Р** Б** Зададен на: 10/11/2023   Отговорен на: 16/11/2023

Въпрос

Звънях на личния лекар на бебето ми за час за преглед. Той ми каза да цариша час през Супердок. Мисля че не е редно. Свободен час имаше след 4 дни, когато няма да имам нужда от помощта му и логично да потърся плеглед при частно лице. При все че сме здравноосигурени да плащаме за частен преглед. Има ли право?

Отговор

На въпроса Ви дали е задължително да си запишеш час на сайта superdoc, Ви информираме, че подобно изискване не е регламентирано в договорите на общопрактикуващите (личните) лекари с НЗОК. Дигиталната платформа само улеснява връзката между личния лекар и пациента и обикновено се предлага от груповите практики на ОПЛ. Винаги, когато имате необходимост от посещение при Вашия личен лекар, може да го посетите.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии