Липса на номер на здравноосигурителна книжка в системата на НЗОК
От: Я** Д** Зададен на: 10/11/2023 Отговорен на: 14/11/2023Въпрос
Здравейте, След лечение при стоматолог и извършена от него проверка в ИС на НЗОК по ЕГН, системата изведе съобщение "Няма информация за номер на активна здравна книжка", поради което ми бе обяснено, че не мога да се възползвам от финансирания пакет стоматологични услуги от НЗОК. Притежавам здравноосигурителна книжка с № хххххх (перфорирания номер на всяка страница) , първите 6 цифри от ЕГН -то ми са хххххх и до настоящия момент не съм имала проблем при ползване на финансирани от НЗОК медицински дейности, в това число и стоматологични такива. Видно от здравното ми досие в системата на касата имам и регистрирани стоматологични прегледи и дейности и за 2022 г. Не съм инициирала процес по деактивиране на посочената здравна карта. Моля да извършите проверка и необходимите промени в данните, обработвани от системата на НЗОК, така че същата да извежда коректна информация за здравноосигурителния ми статус, в това число и за наличието на активна здравноосигурителна книжка. Предварително благодаря! Поздрави, Я Дж.