sos
От: Г** Е** Зададен на: 29.05.2009 Отговорен на: 03.06.2009Категория
Онлайн консултации
Въпрос
Привет, здравно осугурена съм и от 18г. съм на държавна работа. /добре платена/ Проблемът ми възникна, когато в края на 9-тият месец от бременността ми, потърсих детски педиатър за детето и срещнах съпротива. Педиатърът /от 3-та градска болница/ категорично ми отказа да поеме бъдещето дете под предлог че "за това касата не му плаща и не му се занимава с още пациенти".
Отговор
Уважаема госпожо,
Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) извършва проверки въз основа на оплаквания, жалби и сигнали, адресирани писмено до НЗОК и Регионалните здравноосигурителни каси. В конкретния случай е необходимо да изложите писмено Вашето оплакване и го изпратите до НЗОК- 1407 София, ул. "Кричим" №1, или до РЗОК - СОФИЯ–ГРАД, където предполагам работи педиатърът (3-та градска болница), от когото се оплаквате, на адрес: 1408 София, ул. “Енос” 12-14, тел.: 02/ 965 67 46