диспансеризация на пациенти

От: Е** Зададен на: 23/01/2010   Отговорен на: 17/02/2010

Въпрос

От публикувания отговор на въпроса ми относно ..... диспансеризация на пациенти на вторичен преглед от: ендокринолог - 2010-01-21 18:12:26 .... не става ясно дали пациентът може да бъде диспансеризиран на ВТОРИЧЕН преглед. Моля да отговорите еднозначно с Да или Не.Благодаря предварително.

Отговор

Диспансеризация се извършва от специалист с направление бл.№3, издадено от ОПЛ при поставяне на диагноза, подлежаща на диспансерно наблюдение (независимо от типа на направлението и диагнозата на ОПЛ). Ако диспансерната диагноза се постави при вторичния преглед, диспансеризацията започва от тогава. Информационната система допуска при вторичен преглед да се подаде пациентът с Еxamtype 13 и да се включи за диспансеризация.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии