периодичност на диспансерни прегледи

От: Д** М** Зададен на: 25/01/2010   Отговорен на: 27/01/2010

Въпрос

Здравейте,срещам затруднение при изчисляване на периодичността на диспансерните прегледи,особено при въвеждане на новата софтуерна програма на НЗОК.Пример:Направен и заплатен първи преглед за I11 на 25.01.2009, последващи прегледи на 24.04.2009,25.07.2009 и последен за диспансерната година на 24.10.2009.Но пациента е включен чрез <EXAMETYPE 13> в програмата на 15.03.2009. От кога са броят прегледите и ще бъде ли заплатен преглед,извършен на 18.01. 2010 година (или задължително прегледа трябва да се направи след 25.01.2010 ,за да бъде заплатен)

Отговор

Честотата на диспансерните прегледи се отчита за година на диспансерно наблюдение. Ако първият диспансерен преглед е на 25.01.2009, до 24.01.2010 включително, е първата година от диспансерното наблюдение, в което трябва да се отчетат необходимият брой прегледи. Ако пациентът е включен в регистъра с диспансерни на 15.03.2009 г. и тогава е бил проведен първият диспансерен преглед, то годината на диспансерно наблюдение започва от тази дата.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии