онлайн достъп
От: Т** П** Б** Зададен на: 04.12.2016 Отговорен на: 05.12.2016Категория
Онлайн консултации
Въпрос
От 02.12. имам издаден УКД, но от мен се изисква въвеждане на Идентификатор, което е обяснено доста сложно, недостъпно. Към момента нямам достъп, което е доста неудовлетворително и желая съдействие.
Отговор
Избирате „Вход с Уникален код за достъп“. След като се зареди прозорецът, въвеждате издадения УКД – като спазвате малките и големи символи; *„ Тип идентификатор“ - избирате ЕГН и в полето - *„Идентификатор“ изписвате Вашия ЕГН. Под картинката (в полето „Въведете текста“ - captcha код ) изписвате посочените символи. Надписът "Невалиден captcha код - моля, опитайте отново" се появява, когато не са въведени правилно символите.
Трябва да имате предвид, че за някои браузъри се изисква рестартиране, за да влезете в своето електронно здравно досие. Ако излезе съобщение за грешка, трябва да активирате линка Continue to this website (not recommended) и да продължите с въвеждането на УКД, ЕГН и символите, които се изписват на екрана.