по диспансерната програма

От: Д** М** О** Зададен на: 04/01/2010   Отговорен на: 04/01/2010

Въпрос

Здравейте, имам конкретен въпрос: Ако алгоритъма по диспансерната програма изисква консултации в две годишен период, а пациентът не е посетил тесния специалист за 2009 година, въпреки даденото направление, задължен ли съм да го изпратя през 2010 година отново? Според мен отговора е "НЕ",защото това МН от 2009 г. влиза в изчисления регулативен стандарт по това МКБ за 2 годишен период, но все пак се надявам на вашия отговор!

Отговор

Вие не сте задължен да издадете ново направление през 2010 г., но в конкретния случай, издаденото от Вас направление през 2009 г. към лекаря специалист не е използвано. По Ваша преценка необходимата консултация може да се проведе през следващата година.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии