Анкетни карти

От: О** Зададен на: 27/04/2009   Отговорен на: 29/04/2009

Въпрос

В новото указание за отчитане на анкетни карти с XML от 27,04,2009 г. за дейността през месеците януари ,февруари и март искам да попитам как ще се отчита м. януари ,когато се работеше по старото решение на УС на НЗОК и нямаше анкетни карти/съответно никой не е попълвал такива/.Изрично е споменат и м. януари.Не е ясно и кога ще се предават тези файлове в РЗОК,когато се отчита м. април ли/от 07-11.05.2009 г/ ,или когато отчитаме месец май/тоест от 01-03-06.2009 г/.Моля за конкретен отговор.

Отговор

В отчетния период за месец май следва да бъдат представени електронните файлове с анкетни карти за извършените профилактични прегледи през месеците февруари, март и април. За всеки месец трябва да бъде представен отделен XML файл.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии