Множествена склероза

От: В** С** Зададен на: 03/08/2009   Отговорен на: 11/08/2009

Въпрос

Здравейте! Съпругът ми страда от множествена склероза, предписано му бе лекарството COPAXONE (ампули), което трябваше да се инжектира всеки ден. От както излезе новия лекарствен списък вече втори месец е без предписаното му лечение. Каза ни, че трябва да попълним нов протокол за разрешение от НЗК но до момента нямаме отговор. Въпрос: Към кого да се обърнем за да може по-бързо да бъде разрешен този проблем.

Отговор

Не е ясно подавали ли сте документи към Комисия към ЦУ на НЗОК за продължаване на лечението. На интернет страницата на НЗОК в линк „Лекарства” – „За договорните партньори – за изпълнители на медицинска/дентална помощ” са публикувани „Изисквания на НЗОК при провеждане на лечение на болни с пристъпно-ремитентна множествена склероза с лекарствени продукти, модифициращи хода на болестта, в извънболничната помощ”. В изискванията са посочени критериите и необходимите документи за назначаване и продължаване на лечението на Множествена склероза.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии