относно новия XML

От: Д** Д** О** Зададен на: 11/03/2009   Отговорен на: 11/03/2009

Въпрос

Ометката "НЗОК заплаща" на амб. листа касае ВСИЧКИ прегледани пациенти освен неосигурени, ...?, или "НЗОК заплаща" се маркират амб. листа с дейности, за които НЗОК заплаща. Ще ви помоля за КОНКРЕТЕН и ЯСЕН отговор. Надявам се да има за какво да ви кажа "благодаря".

Отговор

Полето Pay маркира амбулаторните листове като по подразбиране е 1. Т.е. дейността в амбулаторния лист се заплаща.
Когато с амбулаторния лист се отчита дейност, надхвърляща определените лимити, тази дейност не се заплаща и в тези случаи се отбелязва полето Pay с 0.
Това например може да се случи при надвишен брой вторични прегледи при лекарите специалисти, при надвишена честота на диспансерните прегледи и т.н.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии