електронни услуги

От: Д** М** Зададен на: 20.06.2013   Отговорен на: 03.07.2013

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Отново Ви питам кога ще мога да ползвам електронните ви услуги за подаване на отчети, проверка на регистрите и актуалното състояние на сайта ви. От 3 седмици не мога да ползвам услугите ви, а вече 2 пъти отправях запитване до вас, без да получа отговор. Сега пък ми излиза съобщение : "Внимание! Възникна системна грешка. Моля, уведомете администратора."

Отговор

Уважаема д-р Миладинова, осигурена е възможност за използване на електронните услуги.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии