zapitvane za napravlenie

От: E** G** Зададен на: 03/02/2010   Отговорен на: 08/02/2010

Въпрос

Здравейте, личният ми лекар твърди че имам право на ново направление след изтичане на 45 дни от издаването на предишно. Въпросът ми е - на какъв интервал от време имаме право на ново направление и при спешни случаи как стои този въпрос. Моля за вашия отговор.

Отговор

Медицинското направление за консултация или провеждане на съвместно лечение може да се ползва до 30 календарни дни от издаването му. Срокът за извършване на вторични прегледи от изпълнител на специализирана медицинска помощ е до 45 календарни дни от датата на извършване на първичния преглед. По принцип няма ограничения в броя на ползваните направления за консултация със специалист. Лекуващият лекар (общопрактикуващ или специалист) е този, който преценява необходимостта от издаване на направление за прегледи и изследвания, съобразно състоянието на пациента. При спешни случаи имате право на безотказен достъп до медицинска помощ в спешните центрове. Тази помощ е заплатена от Министерството на здравеопазването.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии