Зададен въпрос през Online консултации

От: А** Л** Зададен на: 18/11/2009   Отговорен на: 19/11/2009

Въпрос

Уважаеми господа, Преди една седмица бях на преглед при акушер-гинеколог с направление от личния лекар. При прегледа се установи, че се налага да се направи цитонамазка, но гинекологът ми каза, че е необходимо направление от личния лекар. Обаче когато отидох при личния лекар за направление ми беше отговорено, че след като вече имам едно издадено направление не може да ми се издаде още едно докато не е изтекъл срокът на първото. Бих искала да знам кой трябва да ми издаде направление за цитонамазка? И дали би било редно при тази ситуация акушер-гинекологът да иска от мен да плащам за това изследване, въпреки все още валидното направление?

Отговор

При необходимост, направление за цитонамазка е следвало да Ви издаде гинекологът и след като вземе цитонамазката, специалистът я изпраща за лабораторно изследване с "Направление за медико-диагностична дейност" бл.МЗ-НЗОК №4. Не трябва да заплащате за това изследване.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии