направления

От: Т** Зададен на: 08/10/2009   Отговорен на: 09/10/2009

Въпрос

Имам ли право на повече от едно направление в месеца за един и същ специалист?

Отговор

В НРД 2006г, чл.121, ал.3 е уреден редът за указване на СИМП, в който изрично е казано, че едно медицинско направление (МН) е валидно до 30 календарни дни от датата на издаването му, а до 45 дни от датата на първичния преглед се извършват вторичните прегледи в зависимост от състоянието на пациента. При положение, че МН е в сила и специалистът има задължението в рамките на този период да осъществи необходимите вторични прегледи, няма причина ОПЛ да Ви издава ново направление за едно и също състояние.
Извършването на консултации със специалисти от различни специалности се преценява от общопрактикуващия лекар, съобразно необходимостта и състоянието на пациента, както и в какъв период от време да стане това.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии