множествена склероза

От: С** Г** Зададен на: 15/12/2009   Отговорен на: 16/12/2009

Въпрос

Добър ден. Дъщеря ми страда от МС. На 13.11.2009 занесох в РЗОК протокол за продължаване на лечението с COPAXONE На 11.12. т.г. отидох да проверя да ли е готов тъй като на 13.12 свършваше последната инжекция.Отговориха ма че не бил изтекъл 30 дневния срок от подаването на докупентите. Досега винаги са се обаждали горе-долу седмица преди да изтече и сме си вземали лекарството навреме. Сега се получава прекъсване от някалко дни. Дъщеря ми се казва Тина григорова. Искам да знам дали има някаква промяна в сроковете. С уважение С. Григорова

Отговор

Bашата дъщеря има одобрен протокол от Комисия в ЦУ на НЗОК. От понеделник 21.12.2009г. следва да го получите от съответната районна здравноосигурителна каса.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии