Pregled
От: К** Зададен на: 05/11/2009 Отговорен на: 10/11/2009Въпрос
Добър ден! Обръщам се към Вас с молба да бъде направена ако е възможно ,но е желателно проверка на личен лекар. Не се извършва преглед както е необходимо,а само се претупват и след това Ние гражданите се влошаваме.Ще дам име на лекаря,ако получа отговор ,че същият ще бъде проверен и направена забележка относно протичащите амбулаторни прегледи.Ще чакам отговор от Вас !
Отговор
При нарушаване на правата на задължително здравноосигурените лица, свързани с оказаната медицинска и дентална помощ от лекари, лекари по дентална медицина или лечебни заведения за болнична помощ, сключили договор с Националната здравноосигурителна каса, гражданите имат право да подават писмени жалби до директора на съответната районна здравноосигурителна каса по местоживеене (РЗОК) или до Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) – София 1407, ул. „Кричим” № 1. За изясняване на фактите, изложени в жалбата, се назначава проверка по документи на изпълнителя на медицинска помощ или на лечебното заведение, като жалбоподателят задължително се уведомява за резултатите.
За консултации и сигнали здравноосигурените граждани могат:
- да посетят приемните на РЗОК по местоживеене или да се обадят на телефоните за информация в отделите за работа с граждани;
- да посетят приемната на НЗОК (София 1407, ул. “Кричим” № 1) или да се обадят в
Здравноинформационния център на НЗОК на тел. 0800 14 800.