Как да подам жалба и къде?

От: Д** М** Зададен на: 26/02/2009   Отговорен на: 26/02/2009

Въпрос

Здравейте, от няколко дни се опитвам да подам жалба и не успявам. Ето как протекоха нещата: намерих адреса (тук в този сайт) на РЗОК Триадица, където трябва да си подам жалбата. Отидох там и ми казаха че такава институция на Г.Измирлиев 8 няма. Взех Национален телефон на НЗОК за консултации на граждани- 0800 14 800 от същия сайт, но се оказа че той е валиден САМО ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ НА БТК. Аз нямам БТК телефон затова реших да звънна на Пресцентър и връзки с обществеността - 9659152, 9659157 - оттам ми казаха да се обадя на телефон 9656946 а оттам пък ми казаха да се обадя на 9656700 където ми затвориха няколко пъти и се отказах да звъня. Всичкото това приятно преживяване се случи докато само се опивах да разбера къде да си подам жалбата от общопрактокуващия лекар. Моля да ми помогнете в тази изключително тежка и непосилна изглежда за мен задача да намеря мястото където мога да си подам жалбата. Благодаря много! Десислава Митова ж.к. Гоце Делчев, София

Отговор

При нарушаване на правата на здравноосигурените лица, свързани с оказаната медицинска и дентална помощ от лекари, лекари по дентална медицина или лечебни заведения за болнична помощ, сключили договор с Националната здравноосигурителна каса, гражданите имат право да подават писмени жалби до директора на съответната районна здравноосигурителна каса по местоживеене (РЗОК) или до Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) – София 1407, ул. „Кричим” № 1. За изясняване на фактите, изложени в жалбата, се назначава проверка по документи на изпълнителя на медицинска помощ или на лечебното заведение, като жалбоподателят задължително се уведомява за резултатите. За консултации и сигнали здравноосигурените граждани могат да посетят приемните на РЗОК по местоживеене (във Вашия случай жалбата се подава в столична здравноосигурителна каса - СЗОК - 1408 София, ул. “Енос” 12-14). Може да се обадите и на телефоните за информация в отделите за работа с граждани, да посетите приемната на НЗОК (София 1407, ул. “Кричим” № 1) или да се обадите в здравноинформационния център на НЗОК на тел. 0800 14 800.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии