проф.прегледи

От: П** Зададен на: 23/02/2009   Отговорен на: 26/02/2009

Въпрос

Проблем ли ще е при отчитането и заплащането на проф.прегледи това, че анкетната карта не е във завършен вид поради факта ,че назначениете изследвания могат да бъдат извършени или не от пациента и в месеца следващ отчетния?

Отговор

Съгласно Решение № РД-УС-04-17 от 20.01.2009 г. на УС на НЗОК - т.91. плащанията на изпълнителя на ПИМП за профилактични прегледи се извършват месечно - след проверка по фактура, спецификация, месечни отчети, електронен отчет за извършената дейност по профилактика на ЗЗОЛ, отразена в амбулаторни листове в определен от НЗОК формат и анкетна карта в електронен вид, във формат, определен от НЗОК.
Изискуемите изследвания за профилактичния преглед следва да са назначени и отчетена извършената дейност.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии