Профилактични прегледи на ЗОЛ над 18 г.

От: О** Зададен на: 17/03/2009   Отговорен на: 20/03/2009

Въпрос

Моля да ми отговорите на въпроса: Кой от двата документа е меродавен: 1/Приложение 6 - където в частта изследвания е посочено: Общ холестерол, триглицериди и кр. захар по показание или 2/Съвместно указание между НСОПЛБ и НЗОК за работа по проф. прегледи и изследвания на ЗЗОЛ над 18 год. където за изследванията е посочено: Общ холестерол, НDL, триглицериди и кр. захар по показание. Благодаря за конкретния отговор.

Отговор

Всички нормативни документи и указания трябва да се спазват. Те не са взаимно изключващи се, а взаимно допълващи се. Отговорът е : „и двете”. Съгласно нормативната уредба - за да се попълни анкетната карта, всички заложени изследвания и показатели трабва да бъдат извършени.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии